Jeżeli szukasz pomocy, to być może znajdziesz opowiedź poniżej. Jeżeli nie znajdziesz tutaj pomocy, to poprostu napisz do nas.


Moje Konto

Wprowadź adres email, a następnie potwierdź rejestrację przez link wysłany na Twój adres email.

Weryfikacja dwuetapowa (2FA) to dodatkowa warstwa zabezpieczeń, która wymaga od użytkownika podania dwóch form potwierdzenia tożsamości przed uzyskaniem dostępu do swojego konta.

Można skorzystać z opcji "Zapomniałem hasła", która jest dostępna na stronie logowania. Po wprowadzeniu adresu e-mail powiązanego z kontem, serwis wyśle instrukcję jak odzyskać hasło. Jeśli taka opcja nie jest dostępna, należy skontaktować się z obsługą serwisu.

W tym serwisie, dzięki zastosowaniu szyfrowania danych, informacje przechowywane na koncie użytkownika są chronione przed nieuprawnionym dostępem. Szyfrowanie danych polega na zamianie informacji w nieczytelny dla nieautoryzowanych osób kod, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo przechowywanych danych. Ponadto, serwis stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa, takie jak regularne aktualizacje i monitowanie sytuacji, aby zapewnić jak najlepszą ochronę danych użytkowników.

Nie ma opłaty rejestracyjnej. Rejestracja jest bezpłatna.

Nie jest wymagane posiadanie konta, aby skorzystać z większości naszych usług.

Aby zamknąć swoje konto, należy skontaktować się z działem obsługi klienta lub skorzystać z opcji zamknięcia konta w ustawieniach swojego konta.

Płatności

Tak. Obsługujemy większość wydawanych kart kredytowych i debetowych. Dostępne są również: Google Pay, Apple Pay

Tak. Obsługujemy tą metodę płatności

Tak. Obsługujemy większość Banków Polskich za pośrednictwem PayU oraz Przelewy24. Płatności są zintegrowane po przez pośrednika vivawallet.com

Zamówienie jest realizowane natychmiastowo po zaakceptowaniu płatności przez operatora. Zdarzają się wyjątki, ale w takim przypadku otrzymasz informację o powodzie opóźnienia oraz termin realizacji.

Doładowania

Kartę SIM można doładować po przez formularz znajdujący się pod adresem https://cui-sim.pl/zamowienie-na-doladowanie

Numer seryjny karty SIM (tzw. ICCID) jest nadrukowany bezpośrednio na karcie SIM. Możesz go znaleźć jako ciąg cyfr umieszczony:
  • pod kodem kreskowym na plastikowym uchwycie karty,
  • lub bezpośrednio na samej karcie nanoSIM.

Tak

Nie, podane ceny są końcowe i zawierają 23% podatku VAT

Tak, doładowanie powinno być natychmiastowe po zakończeniu procesu płatności.

Tak, możesz doładować kartę innej osoby, wystarczy podać jej numer SN kary.

Aby sprawdzić stan pakietów na karcie SIM należy zalogować sie na swoje konto

Niestety, doładowanie nie może być anulowane po dokonaniu płatności.

Aktywacja karty

Karta SIM aktywuję się automatycznie po zalagowaniu się do sieci w kraju na który został zakupiony pakiet.

Należy PAMIĘTAĆ! o włączeniu zezwolenia na roaming danych. Po poprawnej aktywacji pakietu status będzie widoczny w historii swojej karty po zalogowaniu się na konto